Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

20 februarie 2008

Copiii mei


Viata e surpinzatoare. Te duce in locuri nebanuite, te pune in situatii inedite, ajungi sa cunosti diferite tipuri umane...
Daca mi-ar fi spus cineva ca voi fi antrenoare, nu as fi crezut. Desi mi-am dorit asta, nu parea ceva usor realizabil. Acum am proprii mei copii... nu va speriati, e vorba de cei pe care ii antrenez.
Copii frumosi, energici, spontani... Uneori este obositor, epuizant, dar nu as renunta la ei. Voi posta mai multe poze cu ei, cu micii mei dansatori !

Cam cat de epuizati pot fi dupa exercitiile de forta? Nu ati vrea sa stiti...

Eu cu Divinul meu, dupa ce au dansat o mica coregrafie (mai mult street dance).

O fetita de la gradinita mi-a facut acest desen... (un gest mic, dar frumos)

"Plozii" mei ... Simpatici?

Un comentariu:

Aura Matei spunea...

Sa-ti creasca mari si frumosi :).