Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

17 noiembrie 2007

Democratia la 18 ani


DA! Am castigat... am castigat concursul la care am participat cu blogul www.juveniscratia.blogspot.com . S-a meritat tot efortul depus. De fapt... rareori se poate spune ca se merita, pentru ca, in general, facem M.O.P. ("munca de om prost", copyright mama), adica nu avem niciun rezultat vizibil.

Si cum m-am departat putin de la obiceiul de a practica M.O.P. (eu practic la cele mai inalte standarde), am mers la Bucuresti pentru a participa la un training si pentru a vizita Parlamentul. O concecinta fireasca e ca am intalnit foarte multe persoane haioase, sociabile (Aura spunea ca toti ne-am recomandat asa, eu insa sunt exceptia :D).

Nu stiu cum as putea sa definesc aceasta experienta, poate e prea recenta, insa stiu sigur ca s-a meritat. Acum cunosc mai multe persoane cu pasiuni total diferite, insa foarte receptive... si, nu in ultimul rand, am invatat cateva lucruri care se vor dovedi folositoare in viitor.

Free hugs !

Un comentariu:

Aura Matei spunea...

Poate ne povesteshti si ce parere ti-ai facut si despre lobby in urma opiniile auzite? Sau mai cautzi opinii?

Eshti un tanar tare fain, chiar daca de doctrina diferita de a mea. De fapt, poate de asta cu atat mai mult :).

Aura.