Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

16 iunie 2008

a XIa...


"A venit vacantaaaa!" sau "A venit vacanta.......".
Deocamdata nu stiu exact daca ar trebui sa ma bucur sau nu. Imi va fi dor de colegi, de profesori, de scoala, cu bune si rele. Pe unii ii voi intalni in septembrie... dar pe unii nu. Imi va fi foarte dor de profa de psiho(cine ma mai ameninta ca ma bate?) si de profu` de fizica. 3 ani am fost niste "berbecuti" cu un neuron, niste "minuni minunate"... Fiecare relatie incepe timid, apoi realizezi... ca acum, ca vei duce dorul.
Imi va fi dor si de "rebela" Corina a.k.a. Any. Cine ma va mai enerva din cand in cand? Cine il mai controleaza pe Claudiu?
Off... multe amintiri se aduna intr-un an scolar. Imi amintesc majoratele, stresul colegilor cu scoala de soferi (mai ales Ciole), ridichile lui Mad, bancurile nelipsite de la baietii din spate. Imi amintesc de revelatia "Degetica". Saracile colege din fata... le-am intrebat, cred, de mii de ori ce este un monoid... Cris a fost frantuza clasei... Citez: "Aaaiiiiii...."
Un an intreg am fost cu un picior in groapa... la propriu, din cauza parchetului vechi. Eu cu piciorul in groapa, dar Gaby in ghips si altii... pe unde il mai bagau... Mai tineti minte cand Claudiu a spalat parchetul pentru activitatea de la psiho?
Anul asta a fost plin... concursuri, excursii, olimpiade, proiecte... note! Toate acestea presarate cu buna-dispozitie. Tin minte cum incepeau in ore sa rada Cycy si Deea... era imposibil sa te abtii. Toate isi au locul in amintiri. O sa fie o revedere placuta la toamna!
Pana atunci... vacanta placuta, colegi!

2 comentarii:

Anonim spunea...

nu toti...numai pe cei pe care i-ai mentionat..:-<..

Anonim spunea...

Super prezentare a clasei noastre, Axel ! Esti o dulce :*:*:*