Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

22 septembrie 2008

Ganduri de Inceput de Scoala


Bine v-am regasit! A trecut ceva timp de cand nu am mai scris... de fapt nu stiu daca a trecut atat, dar asa simt... Poate datorita faptului ca s-au intamplat multe intre timp.
A inceput scoala... Ultimul an de liceu, iar cel mai des cuvant auzit de la inceputul scolii a fost... BAC! Si inca de acum ce o sa ma bantuie cuvantul asta! Da... si matematica...
Joi am fost plecata la Bucuresti, la prezentarea unui proiect, proiect care de altfel, nici nu mi-a placut, insa datorita lui am obtinut radio in liceu, iar pentru acest lucru... VIVA PRO FM! Partea mai putin placuta a plecatului la Bucuresti este ca m-am cam pierdut prin ochii spectatorilor, m-am ratacit printre cuvinte si pierdut iremediabil in spatiu. Cu alte cuvinte... m-am blocat. Nu mi se intampla des, dar suficient de des ca sa-mi puna niste semne de intrebare... Eu vreau jurnalism in viitor, dar nu ar trebui sa am trac si emotii care sa ma impiedice sa transmit ceva... Oare sunt eu potrivita pentru asta? Asta imi place, asta visez sa fac si sunt dispusa sa fac eforturi pentru asta...
Trebuie sa recunoasc ca deja imi este dor de programul de pe timpul verii, acela in care eu hotaram cum dispun de timpul meu... si acum hotarasc eu, dar timpul meu liber este mult mai putin si exista multe constrangeri.
Ca o concluzie, nu ma pot numi nefericita inca. Ma simt impacata cu mine si gata de luptaaaaaa ... adica de Bac...
[Nu uita ca orice razboi e mai usor in DOI !]
Va las cu una din melodiile mele preferate.








Bitza - Razboi in doi

2 comentarii:

Anonim spunea...

Bre bacul asta firar el al naibii si admiterea.... de fiecare data au si o proba ascunsa si aia e cea mai importanta, si sa nu cumva sa va manance pe u sau pe puiu meu sa picatzi proba aia. Daca va speriatzi asa tare , va demoralizati unde credetzi voi k ajungeti ??????? tineti-o asa si picati proba psihologica , frica aia, nesiguranta, asta va pica. Trebuie sa fiti sigure pe voi si hotarate sa faceti ceea ce va doriti, nu e usor, nimeni nu a spus ca va fi usor, dar nici macar nu a inceput bine si voi deja va speriati si mai aveti putin si dati inapoi??????? Veti reusi , eu si ionutz suntem alaturi de voi , intradevar un razboi se castiga mai usor in 2 , suntem 4, bine in unele momente cate 2, dar vom reusi.Capul sus , privirea inainte, inainte mars, sa le aratam de ce suntem in stare!!!!! va sustinem si veti reusi

Axel spunea...

Multumesc Speedy! Incurajator! Am nevoie mai des de replici de acestea! Asa e.. nu e momentul de a ne fi teama si sa dam inapoi... e un singur sens... si acesta e tot INAINTE!