Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

1 septembrie 2008

No way back


Acum sunt spectator la spectacolul vietii. Nu, nu se intampla asta prea des, dar acum... viitorul pare incert, lumea pare inselatoare, iar eu sunt nesigura. Nu neaparat nesigura pe mine, dar oarecum speriata de... tot?!
Azi am inteles pentru prima oara ca am crescut. Sau, mai bine zis, azi am deschis ochii si nu m-am mai ascuns de realitate. Trec a XIIa, voi da Bacul, care pentru mine e ca un Bau Bau care ma bantuie de ceva vreme. Va fi un an greu, un an plin de lectii, printre care si cele de diploma, plin de matematica, de opere literare, plin de antrenamente, de regrete ca nu voi avea timp pentru tot ce vreau.
Va fi un an frustrant, pentru ca oricat as vrea sa fac totul foarte bine, nu vreau sa pierd ceva, castigand altceva. Nu vreau sa neglijez persoanele iubite in goana mea. Anul acesta nu vreau sa gresesc, nu imi permit sa fac asta.
Sunt multe in joc acum... Sunt multe lupte de castigat, multe de demonstrat, mie mai ales. Am convingerea, totusi, sa oricum va fi sa fie, tot bine va iesi. :) Asa ca... INAINTE !

6 comentarii:

Anonim spunea...

nu am avut nici o intentie rea...scuze...nu vreau sa fiu o fantasma care bantuie...as fi putut de fiecare data sa scriu doar anonim...dar m-am semnat de fiecare data cu numele pe care tu mi l-ai dat...doar ca sa-ti arat ca te caut,te citesc si sunt mereu aceeasi...am crezut ca te vei simti mai increzatoare vazand ca cineva care te-a descoperit hai sa zicem dintr-o intamplare revine la tine iar si iar...
nu vreau decat sa intelegi ca...am sa te citesc in continuare dar daca sunt ceva care bantuie...mai bine fara...

Bau bau

Axel spunea...

Nu am scris "Bau Bau" facand referire la tine, e doar un mod de exprimare. Nu am nevoie de comentarii decat daca crezi in ce scrii, si nu pentru a ma face pe mine increzatoare.

Anonim spunea...

ok...e mai bine acum...si chiar cred,si-mi place ce faci...si...ti-am zis:daca ar fi dupa mine ar trebui sa scrii mai mult...m-as trezi citindu-te si as adormi la fel...
ai grija la cacofonii-,,daca crezi"...si ai mai facut undeva...daca vrei caut si-ti spun...
noapte buna...

Bau bau
P.S-te rog zi-mi cum fac rost de interviul zilei...

Axel spunea...

Cauta pe ODC "interviul vietii mele". Sigur vei gasi. De obicei nu sunt atenta la cacofonii, si da, fac multe. Nu ma restrictionez sa zic ceva numai pentru ca e cacofonie. Gresit, stiu, dar asta e.

Anonim spunea...

intradevar urmeaza o "perioada de foc" pentru voi , am sa va tin pumnii shi am sa incerc sa va ajut asa cum pot , de acolo de departe.ma urasc pentru a;egerea pe care am facut-o , pt k nu pot fi fizic langa puiul meu anul asta cand are si mai multa nevoie de mine, si iti multumesc k ii esti tu alaturi ca de obicei si o sprijini atunci cand are nevoie.stiu ca daca indur anul asta , o voi avea apoi langa mine pentru tot restul vietii, si stiu ca la bucuresti va avea parte de un orizont mult mai deschis si plin de oportunitati, stiu ca e bine pentru noi.ma va tine pe picioare iubirea pentru ea si stiu ca vom reusi , si vei reusit si tu odata cu noi.asa cum tu ne sari in ajutor de fiecare data cand poti asa si noi iti oferim sprijinul nostru in tot ceea ce iti propui. iti multumesc inca odata ,multa bafta>:D<. P.S: am vb serios cand am spus k te pot ajuta cu o locuintza acolo.

Axel spunea...

Multumesc Speedy de aerul pe optimism care l-ai dat postului meu. E adevarat, la Bucuresti este alta deschidere, iar viitorul va zambeste, pentru ca... Love Conquers All! Mersi, dar numai de mine nu aveti nevoie pe capul vostru. 10x anyway :)