Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

18 mai 2009

Crez


sa traiesc frumos. fara conflicte cu ceilalti. eventual cu mine. fara vorbe grele. doar vorbe mangaietoare. fara orgolii prostesti. doar ambitii marete.

fara sete de parvenire. doar sete de cunoastere. fara dorinta de recunoastere. doar dorinta de a face bine.

fara sa te ranesc. indiferent daca ai merita sau nu. sa am puterea sa iert. sa iert si sa uit repede. sa ignor lacrimile, pentru a face loc zambetului.

sa iti dau aripi. acum. mereu.

sa fiu puternica. puternica, fara a fi rea. sa fiu rapida, dar nu superficiala. sa am rabdare. multa rabdare. totusi, sa nu fiu delasatoare.

sa te iubesc. pentru asta sa devin mai buna. nu posesiva. nu suspicioasa. sa cred in tine. sa sper si sa visez langa tine. sa imi permit mie sa fiu ceea ce vreau.

fara reguli. fara constrangeri. doar ganduri bune ridicandu-se spre cer. fluturi in zbor.

5 comentarii:

loredana şi robert spunea...

frumos crezul tau! sper sa ti se indeplineasca dorintele!

Anonim spunea...

...stii...am recitit ,,conformism"...
pentru mine ziua de maine...chiar e o zi nescrisa inca...o zi foarte importanta...o zi dupa care voi mai pasi inca pe frunzele uscate ale sufletului meu sau o zi in care...va veni cumva un verde...o primavara...
pur si simplu simteam nevoia sa spun asta cuiva...

Bau Bau

Axel spunea...

Multumesc la amandoi. Bau Bau, in fiecare zi trebuie sa negam si sa luptam cu ce este rau si sa castigam frumosul si binele. Numai ca fericirea este rezultatul unor actiuni si multi se multumesc sa astepte in zadar sa pice din cer.
Pur si simplu simteam nevoia sa spun asta cuiva. :)

Anonim spunea...

Nu-mi doresc o fericire picata din cer...chiar nu-mi doresc...stiu sa lupt pentru ceea ce imi doresc...chiar stiu...ceea ce nu stiu insa este...pentru ce anume trebuie sa lupt...si ceea ce mai stiu acum...este ca mai am inca mult de mers prin frunzele uscate ale sufletului meu...mult...prea mult poate...

Bau Bau

Axel spunea...

In a-ti gasi prioritatile si lucrurile pentru care sa lupti... nu te poate ajuta nimeni. E lupta ta. Succes :)