Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

1 septembrie 2009

L-O-V-E




Iti multumesc... Iti multumesc ca langa tine gasesc intr-adevar linistea, gandurile mele amutesc si furtuna de incertitudini se opreste. Momentele alaturi de tine sunt o desfatare pentru sufletul meu, simt mangaierea unei priviri, tresar cand respiratia ta isi schimba ritmul si ma sperii cand buzele tale inceteaza sa mai zambeasca, incat as face orice traznaie numai pentru a te face sa zambesti din nou...


Te cunosc atat de bine... fiecare reactie, lumina ochilor, tandretea gesturilor... Ar fi putin spus ca mi-ai intrat pe sub piele, pentru ca eu am inceput sa simt lumea cu inima ta si sa privesc lumea cu ochii tai. Cei care sustin ca viata nu e vis si nu poti fi fericit, mint. Cine ar putea sa ma convinga pe mine ca exista ceva mai maret in simtire decat asta?



As rataci in lume fara niciun reper, doar cu tine alaturi si niciodata nu m-as simti pierduta.

Niciun comentariu: