Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

16 septembrie 2009

La gradi...

Sunt fericita. Pentru ca sunt inconjurata de copii, de zambet si lumina. Au un mod propriu de a te privi, cu ochii curati si plini de inocenta. Adultii au uitat atat de multe...
Imi place sa ii ajut si sa vorbesc cu ei. Imi place ca au incredere in mine si ca imi zambesc. Ma bucura cand la sfarsitul programului plang ca nu mai vor sa se duca acasa, ca le place la gradinita. Imi place cand ii observ ca se straduiesc sa faca fapte bune numai sa primeasca un "bravo" de la mine.
Fiecare zi e o provocare. Satisfactia sterge tot ce este greu, pentru ca privirea lor vindeca tot.
Am cam rupt legatura cu calculatorul. Poate ca meseria ma suprasolicita sau poate ca prefer sa traiesc mai mult in viata reala decat virtual.
Va pup.

3 comentarii:

Anonim spunea...

e super ca esti fericita....
e super ca ai puterea sa traiesti realitatea....ca nu te ascunzi in spatele ,,comp-ului"...
dar ...se vede ca nu am fost atenta...sau ca am ramas in urma....despre ce ,,gradi "e vorba....si ce faci tu acolo?doar antrenezi sau mai e vorba si de altceva?...

Bau Bau

Axel spunea...

Sunt educatoare :)... pentru 13 zile. Dupa ma focalizez pe facultate.

Anonim spunea...

aha...ok...bafta multa...13...???