Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

22 decembrie 2009

Back up


A fost o perioada in care m-am rupt de lumea virtuala. Nu spun asta pentru a motiva lipsa pe blog, spun cu mandrie ca, fata de altii, reusesc sa traiesc cu adevarat si nu numai in spatele tastaturii.

Mos Nicolae a venit fix la miezul noptii. Niciodata nu am simtit pe Mos Nicolae la in acest an, pentru ca mi-a oferit cel mai de pret cadou si mi-a dat o lectie. Cum le mai aranjeaza Doamne Doamne...

Faptul ca a nins m-a bucurat enorm. Copilul din mine a inceput sa se bucure, iar toata lumea a parut, din acea clipa, ca se pregateste de sarbatori. Iar sarbatorile se apropie cu pasi repezi, iar in casa miroase a brad. Bradul l-am ales cu tata si e cel mai proportionat brad posibil! Suntem mandri de el. Pare ca miroase a portocala, caci asa miroase Craciunul. Perioada de facut cadouri, de cautat lucruri pe gustul tuturor, de surprins... Perioada in care privesti mai ales pe cei din jur si incerci sa te faci util, sa ii ajuti. Perioada in care intelegerea este totul...

Am mintit spunand ca sarbatorile se apropie... ele au venit deja si le simtim. Prin caldura sufleteasca pe care ne-o inspira. Cel mai frumos mod de a ne bucura de sarbatori este sa sarbatorim iubirea, intelegerea, altruismul si sa iertam pe cei care ne-au gresit.

Adoooooor perioada asta!

Un comentariu:

Unknown spunea...

pai e cea mai frumoasa perioada din an :) perioada aia in care indiferent cati ani avem, ne simtim ca la 10 ani sau mai putin :) Deci, Craciun fericit!