Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

30 decembrie 2009

Stop... si de la capaaat!


Trece un an... Un an plin de bucurii, dar si plin de provocari. Un an plin de emotii... un Mos Craciun intarziat, bac, admitere, fluturi in stomac... Acum totul pare mai clar privind in urma, insa, nu pot nega sau banaliza importanta acestui an si cum m-a marcat el. A fost un an al sperantei, al dorintelor implinite, un an in care am crescut precum altii in 10(exagerarile sunt acceptate).

Acest an se termina cu un sentiment de implinire si cu gandul ca anul viitor va fi si mai frumos. Niciodata nu am mai simtit asa o incredere in viitor, desi contextul social nu e unul dintre cele mai fericite.

La cate dorinte am dreptul in seara de revelion? Sper ca minim doua. Acum, cand am vazut ca dorintele chiar se indeplinesc, sunt tentata sa-mi doresc prea mult. Nu e o crima, insa dezamagirea are un gust pe care il cunosc si nu pot spune ca imi place. Oricum, orice inceput e frumos! De ce sa nu fie un inceput de an frumos?

Sa multumim pentru binele si raul din 2009. Toate ne-au ajutat sa crestem, sa ne formam. Sa multumim persoanelor care ne-au inspirat si persoanelor care ne-au iubit, mai ales cand meritam mai putin. Sa visam. Sa visam mult. Sa visam neincetat. Si sa luptam. Sa luptam cu flacara iubirii in suflete.

START!

Incepe!

Niciun comentariu: