Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

22 martie 2010

Din nou... pentru voi!

Viata mea si-a marit ritmul, insa eu nu vreau sa scap nimic. Nu vreau sa pierd ceva in graba mea de a-mi atinge visele...

Cu toate aceastea, va fac o promisiune. Voua, celor pe care va intereseaza, celor care imi pastrati un loc in inima voastra. Promit ca nu o sa uit niciodata de mine, de cine sunt, de increderea voastra in mine si de faptul ca tot ce sunt se datoreaza voua. Voi mi-ati dat aripi, voi m-ai invatat sa zbor si sa ma mentin acolo, sus... pe vazduhul sperantelor mele. Este si mai bine sa stiu ca tot voi ma veti prinde daca voi cadea.

... Aduceti-mi aminte sa va imbratisez mai des!!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Incearca sa fii mai putin ipocrita si prefacuta.Mi se pare ca esti falsa si mai ales la acest articol.Banuiesc ca stii sa primesti si criticile nu numai laude.

Ame Libre spunea...

Ai un premiu. treci si-l ridica