Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

28 iulie 2008

Colaps


Ziua de astazi e una din acele zile pe care as dori sa le pot sterge. Este una din zilele fara de care, am convingerea, viata mea ar fi mai frumoasa, cu mai multe zile senine... Cred ca nu poti aprecia ce ai, pana sa pierzi. Nu imi pot asuma riscul sa pierd asta... e mult prea important. Insa... uneori noi nu putem alege. Uneori viata alege pentru noi, iar inclestarea noastra de a nega, de a ne impotrivi ne epuizeaza, ca si cum ai inota impotriva curentului. Prefer sa ma mint... si ... da! Sunt o fire slaba, dar realitatea asta imi este rece, straina, prea dura. De fiecare data cand viata e deja suficient de complexa, solicitandu-mi toate capacitatile (pana si cele pe care nu le am), mai apare ceva caruia trebuie sa-i fac fata. ... Si asta e obositor, e frustrant, e ... dureros. Poate cer prea mult, nici Mosul de anul acesta nu ma va auzi...

Niciun comentariu: