Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

2 ianuarie 2010

La Multi Ani!

A trecut! S-a dus departe tot ce a fost urat in anul trecut, am strans in suflet numai binele si am pasit in noul an cu inima plina de el si de zbor. Anul acesta imi doresc sa pastrez ce am primit pana acum si sa cuceresc noi orizonturi.
Simt ca anul acesta va face o mare schimbare si nu vreau sa incetez sa sper. Schimbare in bine, logic. Daca se va intampla ceva rau, sunt la fel de sigura ca tot cu bine se va finaliza totul. Visele mele sunt mari, dar si Dumnezeu e la fel. Sufletul meu asteapta minunile precum pamantul asteapta ploaia dupa seceta.
Promit ca anul acesta voi avea pe buze zambet si o vorba buna pentru toti. Promit ca voi iubi mai mult. Promit ca voi acorda mai multa atentie detaliilor si ma voi bucura mai mult de lucrurile mici. Promit ca voi lupta pentru sansa mea si ca nu voi renunta usor.
Un an bun tuturor!

Niciun comentariu: