Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

7 martie 2008

Ce datoram femeilor?


Ce vedem in ziua de azi intr-o femeie sau ce ar trebui sa fie o femeie? Nu stiu nici eu exact, dar sunt sigura ca femeia in ziua de azi nu mai e vazuta ca altadata.
A avut loc , incet, dar sigur, o schimbare a valorilor. Femeia s-a emancipat, si-a dovedit capacitatile, a devenit din ce in ce mai mult un element activ al societatii, implicandu-se in domenii considerate ale barbatilor. Intrand in aria barbatilor, a inceput sa faca concurenta si sa arate putere de caracter, hotarare si perseverenta. Multi spun ca un avantaj e reprezentat de empatia pe care o dovedeste si sex-appelul de care dispune.
A continuat sa fie o mama grijulie si plina de afectivitate. A continuat sa fie o sotie atenta. O femeie stie sa fie sensibila, gingasa si sa se lase protejata, dar stie si cand e cazul sa fie ferma, puternica, incisiva. De multe ori, femeia castiga lupte cu vorba dulce. Cand o femeie isi contureaza buzele, e ca si cum un soldat si-ar curata mitraliera.
Cele mai dese lucruri reprosate unei femei sunt: faptul ca vorbeste excesiv de mult, se hotaraste greu la cumparaturi, nu sofeaza bine, este schimbatoare si posesiva.
Cam asta e parerea mea despre femeie... Am intrebat mai multe persoane despre acelasi subiect si am primit diverse raspunsuri, cum ar fi...
* : sincer, datoram viata , grija si iubirea materna, femeia e cea care ne educa in primii ani ai vietii, ea ne hraneste, ne tine in viata, apoi ea ne asculta probabil primul cuvant, il desluseste, apoi cand crestem, ea ia parte la secretele copilului si ii promite sa nu il spuna tatalui lui, ea il ajuta la teme, ea este cea care-l vegheaza in fiecare seara inainte de a adormi, si ii saruta pe frunte.. ea este ingerul nostru pazitor si indiferent unde m merge, Il Roaga pe Dumnezeu se ne aiba in paza..
** :poi...ar fi mai multe..1.dupa parerea mea...femeia este cel mai frumoasa creatura facuta de bunul nostru D-zeu...daca-s fi femeie as fi pe invers...2.fara ele nu ne-am mai multiplica...am fi ramas la adam...prostul curtii...nu cred ca se poate face un copil singur.....si 3.fara ele nu ar mai exista dragoste...ma refer la sentiment... that's it

Niciun comentariu: