Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

1 martie 2008

Fericire....

Ce inseamna fericirea pentru voi? ...
Pentru mine fericirea este ceva simplu... sunt fericita in momentele in care am langa mine persoane pe care le iubesc, vad un frumos crepuscul sau imi trece prin plete un rant razlet... Sunt fericita cand vad zambind un copil, imi place sa-i privesc inocenta si sa ma infrupt cu speranta lui. Sunt fericita, deseori, fara motiv... Poate sa fie o ploaie de octombrie sau una de mai...
Lucrurile mici ma fac sa fiu intr-o armonie perfecta cu mine si cu tot ce ma inconjoara... nu e asta fericire? Viata nu e mereu dreapta, soarele nu straluceste mereu, cei pe care ii iubim nu ne iubesc mereu la randul lor. Si ce daca?
Am primit de la colega mea de banca (Ciole) urmatorul videoclip. Mi se pare genial...

Niciun comentariu: