Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

19 martie 2008

[fara titlu...]




Te-ai simtit vreo data neputincios? ... Poate ai incercat sa ajuti cu ceva sau sa faci ce ti-a dictat constiinta, dar te-ai lovit de realitate...


Sunt oameni care atunci cand visezi, au grija sa te traga de maneca si sa te opreasca din zbor. Nu imi plac (Urasc chiar!) persoanele rationale, care nu isi asuma riscuri si traiesc limitati, nu imi plac persoanele care se limiteaza singuri si nu au incredere ca pot face o schimbare. Nu imi plac persoanele care dezamagesc alte persoane la randul lor, care ii aduc pe altii in stadiul in care se afla ei, de parca nu e suficient ca ei sunt... reci, inumani...


Sunt dezamagita... indignata... poate chiar furioasa! Am intalnit atatea persoane care nu primesc de la viata ce merita, am intalnit copii tristi, dornici de iubire, care nu cer decat un zambet, putina rabdare... Am intalnit persoane bolnave care sunt mai "vii" decat un om sanatos. Am vazut parinti indiferenti, oameni care traiesc pentru aparente.


Am simtit frustrarea si durerea unui zambet fortat atunci cand realizezi mai mult decat ar trebui din jurul tau... E mult mai simplu sa faci pe copilul, sa te joci cu vorbele, sa inchizi ochii cand nu iti place ceva si sa devii surd la tot ce te inconjoara... Viata are ritmul ei, viata nu are timp de astfel de ganduri si regrete. Trebuie sa mergi inainte, sa calci multe in picioare, poate chiar si propriul suflet...


Ajung sa fiu resemnata... si rece...


P.S.: ... Imi pare rau ca nu am rezolvat nimic si nu te-am ajutat cu nimic. O alta promisiune...

2 comentarii:

Unknown spunea...

Tocmai resemnata nu ar trebui sa fii. Chiar daca nu ai reusit practic sa faci nimic, poate odata si odata vei putea. Si asta ar trebui sa te faca sa incerci si sa crezi in continuare. :)

Anonim spunea...

:-<..imi dau lacrmile numai cand ma gandesc la acel copilas..o alta promisiuna ratata..eram la un pas de a face ceva pentru el de a-l ajuta..dar cum ai spus tu..sunt oameni rationali care nu stiu sa-si asume riscuri..riscuri care ar putea ajuta pe cineva care nu cere nimic mai mult decat un zambet,putin timp si o mangaiere..dar tocmai acei oameni rationali uita de aceste lucruri si trec nepasatori..e dureros sa stii ca cineva datorita acestui lucru sufera..:-<..