Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

20 aprilie 2008

Ziua 7



A trecut o saptamana de cand am varicela... O saptamana de stat in casa si privit pe geam lumea ca pe niste furnicute. M-am saturat! Nu sunt o persoana pasiva si simt ca cei patru pereti sunt din ce in ce mai apasatori.
Ocupatie gasesc, caci trebuie sa invat pentru olimpiada, dar totusi... ati vazut ce vreme e afara? Soarele il vad numai dupa fereastra, strazile sunt decolorate de lumina, iar oamenii plini de energie. Azi e Ziua Scrumbiei. Intreaga faleza trebuie sa plina de oameni de toate varstele. Toata lumea simte la maxim aceasta zi minunata... mai putin eu!
Mai am inca o saptamana... O saptamana in care nu voi vedea decat psihologie, in care voi admira vremea de afara. O voi admira din interior, logic. Voi continua sa fac rasu-plansu`. Voi visa muntele de ciocolata pe care il voi manca cand ma voi face bine... Deja suna mai bine! Imi voi planifica Pastele, caci eu scap din captivitate in prima zi de Paste.
Pana atunci... CARANTINA!

Niciun comentariu: