Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

2 aprilie 2008

Scurta reactualizare


A trecut ceva timp de cand nu am mai scris... De ce? Pentru ca am ramas captiva banalitatii zilnice sau poate am simtit ca nu am nimic de zis, ca aveam repertoriul invechit (poate si asa este). Ce sa zici cand totul din jur pare un film pe care l-ai vazut de mii de ori?

Aici insa gresesc pentru ca nicio zi nu-i ca cealalta, fiecare sentiment e diferit, fiecare rasarit are o frumusete proprie, iar visele au mereu alta semnificatie. Am orbit eu daca nu mai vad tot? Nu e exclus...

De fapt, s-au schimbat destul de multe lucruri in ultima vreme... Din toate aceste intamplari din ultima vreme, multe si-au pierdut savoarea si culoarea. Timpul le-a scazut din valoare. Doar ceva a ramas stralucitoare ca la inceput si chiar mai valoroasa cu fiecare bataie de inima, cu fiecare zbor de fluture, cu fiecare raza de soare... Convingerea ca am alaturi persoane care ma iubesc este tot ce am si nu am nevoie de mai mult.

Nu ma mai implinesc aparentele, nu ma mai multumesc vorbele in gol... tot ce vreau acum e sa nu se ruineze universul meu de fericire, de fluturasi si de roz. Adevarata viata care o are cineva este cea interioara. Voi cat de "vii" sunteti?

Niciun comentariu: