Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

17 august 2008

Freedom !

Astazi am terminat cantonamentul. Momentul mult asteptat, adica primul concurs al copiilor mei, este pe 7 septembrie. Multe se vor mai intampla pana atunci, voi mai avea un cantonament la Breaza, voi avea multe rude in vizita, voi plange si voi rade in hohote.
Astazi, insa, am sarbatorit incheierea primului cantonament, imediat dupa sedinta cu parintii am evadat la lac, unde soarele era orbitor, iar valul de caldura ne indemna la... balaceala.
De ce totusi am vrut sa scriu un articol care oricum stiu ca nu intereseaza pe nimeni? Pentru ca pentru mine a fost o zi frumoasa, plina de satisfactie. Atat munca de la cantonamentul care s-a terminat cu rezultate bune, cat si momente frumoase alaturi de persoana care imi are inima. Aaa... da! Si faptul ca mai mult ca pana acum m-am riscat la sarituri in apa, la inotat... asta imi da o libertate in spirit si o incredere in mine.
Precum am mai zis, stiu ca articolul nu prezinta interes pentru voi, deci v-am mai pregatit ceva. Vizionare placuta!


8 comentarii:

Adrian Manolache spunea...

sa stii ca nu e chiar asa..multa lume citeste bloguri..asta nu inseamna ca nu intereseaza pe nimeni daca nu ai si comentarii;)
Have a nice day!

Anonim spunea...

si...uite... pe cineva chiar a interesat...a intrebat ce fac copiii...chiar daca viata ei e mult prea complicata acum pentru a se mai gandi si la altii -decat la ea...sper sa ai puterea sa intelegi...si sa-mi respecti comentariile-atunci cand vor fi...e prima oara cand intru dar...esti extraordinara...

Axel spunea...

Nu cred ca am inteles exact la ce te referi cu "viata ei e prea complicata pentru a se gandi la altcineva". Cum te numesti? Ma bucur mult ca ti-a placut in rest :)

Anonim spunea...

incearca sa-mi respecti anonimatul-o fac pentru mine si nu pentru tine...adica e pur si simplu mai bine asa...gandeste-te...ar trebui sa stii cine sunt...fii atenta la amanunte...si cand vei afla...pastreaza-mi identitatea pentru tine,pentru sufletul tau...nu o destainui...raspunde-mi pur si simplu...eu voi sti daca m-ai recunoscut sau nu...si chiar esti extraordinara...

Axel spunea...

Ok! Desi ai putea macar sa-ti pui un pseudonim?! :D have a nice day

Anonim spunea...

daca ar fi sa-mi dai tu un nume...pentru tine...cum mi-ai zice?

Axel spunea...

Nu stiu... Bau bau? :P Suna comic. Alege tu, pentru ca e hotararea ta. Bye bye :)

Anonim spunea...

nu...merg pe mana ta...si...
niciodata sa nu spui niciodata...
ma lasi sa te citesc???
imi placi din ce in ce mai mult...pacat totusi ca prea putini citesc astfel de randuri...

Bau bau