Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

5 august 2008

Interviul vietii mele






Copiii sunt incredibili... sunt singurii care nu se tem, care se bucura sincer, care viseaza neincetat, care iarta repede si iubesc nelimitat. Lacrimile unui copil sunt sincere, dupa cum spune si Bitza... ce e mai sincer ca un copil cand plange?
Oricine dintre noi poate fi un copil in suflet. Va provoc... De cand nu ati mai gandit asa curat ca un copil?

_________

Eu sunt o fereastra deschisa… pentru zborul visurilor noastre… TE IUBESC pana la Doamne-Doamne si inapoi… de un infinit de ori…
Intr-o lume in care ne iubim… si tu ma stii… ma ai… mai ma vrei… iar eu… eu te privesc si imi ajunge… te simt si nu ma satur… te am si te mai vreau… si te mai vreau… si te mai vreau… [4 8 0007! :X]

3 comentarii:

Anonim spunea...

zi-mi si mie...cum pot sa-l am...interviul pur si simplu...
si nu uita sa ramai si tu copil... ok?

Bau bau

Axel spunea...

Stiu ca sunt un copil si vreau sa raman un copil. Interviul postat mi`l ceri daca vrei, ca banuiesc ca esti din lista mea de mess, iar un interviu cu mine, nu e cazul. :) Have a nice day, Bau Bau

Anonim spunea...

mi-as fi dorit sa fii mai atenta la amanunte...si nu uita...te-am rugat printre altele sa imi respecti anonimatul...am sperat ca vei afla cine sunt dar te-am rugat nici macar atunci sa nu-mi spui...tie nu are ce sa iti strice...iar mie sigur imi prinde bine...daca ti-as spune cine sunt pur si simplu...s-ar transforma multe din roz-in gri....si sa stii ca te-am mai citit si am vazut unele nuantari,rare ce-drept cu rosu,galben sau albastru...e ca si cum as vrea sa scrii mai mult...
referitor la interviu...as fi preferat sa-mi spui ...un alt mod de a-l obtine...pe cel din blog...cu tine il pot avea in fiecare zi...

Bau bau