Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

21 octombrie 2008

Happy 18`s !


Sambata a fost o zi care imi va ramane mereu in minte. Impreuna cu colegutii mei si prieteni apropiati am sarbatorit 18 anisori ai mei. Tot atunci mi s-a organizat cea mai frumoasa surpriza care am avut-o vreodata.

Si nu exagerez! Cu doua saptamani inainte colegii, mama, dar si cel iubit au complotat. Astfel cu doua saptamani inainte de ziua mea eram anuntata ca nu pot veni persoane importante, ca va lipsi cea mai importanta persoana, ca nu am lasere si orga de lumini. Mama ma chinuia si ea acasa, spunand ca inseamna ca ceilalti nu sunt interesati de mine. Totul era in nuante de gri cand venea vorba de majoratul meu, iar eu eram abatuta.

Sambata insa am fost alungata de acasa cu un pretext in autogara... unde am stat aproape doua ore.In drum spre casa ma gandeam ca nimeni nu m-a sunat, nici macar mama sa ma certe(!!!). Cand am ajuns, casa imi era plina de invitati. Ei intre timp instalasera boxe, lasere, lumini... etc. Pe iubitul meu l-am gasit ascuns in balcon, iar seara aceea a fost una rupta din basme.

Multumesc din nou tuturor! A fost un majorat al fluturasilor! M-am simtit o printesa alaturi de printul sau, m-am simtit iubita, apreciata! Toti ocupati un loc deosebit in inima mea!

Un comentariu:

Anonim spunea...

very nice! hahahahaha