Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

5 octombrie 2008

Ratacire sentimentala


Astazi, desi toamna, soarele se incapataneaza sa incalzeasca.. si incalzeste suflete, sperante amortite... lumineaza priviri intunecate si coloreaza fete palide si trase de suferinti. Astazi mai mult ca niciodata vreau sa ma pierd in bratele tale, sa raman acolo absenta, in timp ce sufletul meu face piruiete.

Astazi, desi cald, vreau sa ma mai incalzesti, sa ma cuprinzi puternic in brate si sa nu-mi dai drumul. Vreau sa ma strangi pana cand vom deveni o singura persoana... Iti jur ca mi-ar ajunge inima ta, a mea e de prisos. Vreau sa-ti simt respiratia in parul meu rebel, vreau sa imi incetinesc gandurile, bataile inimii, gesturile... pana cand ma voi metamorfoza definitiv intr-un inger. Si atunci sa zbor, sa te iau cu mine in zbor, sa visam amandoi. Azi jur ca nu am nevoie de mai mult decat de tine.

Lasa-ma sa ma pierd in bratele tale, sa ma preling pe buzele tale si sa ma nasc din lumina ochilor tai. Astazi te iubesc mai mult ca ieri. Fa sa te iubesc mai putin ca maine!
Later edit: Mai tarziu a plouat... Acum e intuneric. Doar afara.

Niciun comentariu: