Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

16 octombrie 2008

La la la... :)


Imi este dor de voi! Imi este dor de blog! Atat de mult l-am negrijat, incat acum cand l-am conectat mi-a cerut parola, desi e setat cu parola automata...

Acum sunt un camp de batalie... intre fericire si tristete, intre gri si roz... intre copilarie si maturitate. Maine fac 18 ani... suna urat, nu? De fapt, suna groaznic, insa nu vreau sa ma schimb nici de fel! Desi saptamana asta m-am chinuit cu copiii mei pentru concurs la Bucuresti, azi mi-au facut o surpriza placuta. Mi-au oferit atatea flori, incat am pus-o pe mama serios pe ganduri sa mai cumpere vaze.

Una calda, una rece... intre timp am observat ca in oras nu mai avem facultate de jurnalism. Asta mi-a cam stricat gandurile, dar...

Whatever... nu sunt prea coerenta, pentru ca nici gandurile mele sunt la fel acum, iar eu vreau sa fiu sincera cu voi, dar mai ales cu mine. Da! Cu mine, aia de 17 ani, 364 zile si 22 ore.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Esti minunata ,oricum cuvintele sunt de prisos...doar ,,La multi ani''si fii tu insuti -pentru ca esti unica in felul tau...

Bau Bau

Axel spunea...

Multumesc :) Nu sunt minunata... sunt doar sincera. Orice om are ceva de oferit si de aratat, atat timp cat incearca sa fie sincer cu el insusi.