Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

9 noiembrie 2008

Aripa de inger ranita


Nu ma intreba ce vreau acum, ce caut in tine, ce vreau sa testez la mine... Totul e neclar, un strat gros de bruma s-a depus peste visele si asteptarile mele.

Desi am asteptat mereu sa apari in viata mea, desi te simt si cand nu imi esti aproape, desi te visez si in intunericul noptii, ceva intervine intre noi, iar sufletul meu suspina in linistea clipei de declin.

Priveste-ma! Sunt eu, cea dintotdeauna, cea care mai devreme te-a strans in brate si si-a dat sufletul in mainile tale... Sunt eu!... cea pentru care esti centrul lumii ei, care te priveste luminoasa, asteptand un zambet. Sunt aceeasi Axel, cea care deghizata intr-un copil capricios, nu vrea decat caldura sufletului tau.

Acum... simte-ma!

Niciun comentariu: