Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

29 noiembrie 2008

Eu cu cine votez?

Da... si sunt majora... si trebuie sa-mi exercit maine pentru prima oara dreptul de vot!
Inca nu stiu ce vreau sigur. Intre propunerile demne de luat in seama se afla o tanti care zambeste frumos, singura tanti din campania asta electorala (un motiv destul de bun s-o aleg) dar si un nene tanar cu o fata de copil si cu o privire calda. Stiu ca am niste criterii de selectie infantile, toti au asa criterii, numai ca nu le recunosc. Mai e si nenea doctor care aparea la televizor, am mers o data cu el in maxi-taxi, iar toata lumea l-a salutat. Oare toata lumea aia o sa-l si voteze?
Deci acum sunt cetateanul turmentat... Eu cu cine votez? Mai am timp pana maine, dar daca nu ma hotarasc, mai ramane si varianta cu "Ala bala portocala".
Un mic sfat: Votati! Daca nu alegeti voi, vor alege altii pentru voi. Veti avea macar siguranta ca ati facut ce tinea de voi.

Niciun comentariu: