Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

31 iulie 2007

Doru`-i dor... si iarasi dor...



Ce poate face dorul acesta din oameni... surprinzator cum poti duce lipsa unei persoane si sa simti nevoie de a o avea alaturi mereu. Poate nici la cateva minute de cand te-ai despartit de ea, mii de ganduri te poseda.
Viata e asa conceputa in asa fel incat pierdem multe fiinte dragi noua pe parcurs. Unele pleaca din viata noastra lasand lacrimi, altele amintiri placute, dar mereu despartirea este grea, mai ales daca te leaga multe trairi afective de persoana respectiva. Macar daca le-am aprecia la momentul potrivit si nu dupa ce le-am pierdut...
Insa distanta nu e mereu o forma de a pierde pe cineva, poti fi alaturi de cine doresti mereu, cu gandul, sufletul... mai putin trupeste. Intr-o lume atat de dependenta de lucrurile palpabile, ce am spus poate parea doar o poveste frumoasa, poate ireala. Nu ai nicio persoana careia ii duci dorul? De care ai nevoie in mod constant si niciodata dorul de ea nu se alina? Eu am mai multe...
Desi uneori amintirile, odata placute, acum sunt dureroase din cauza absentei unora, acestea sunt un templu in care ma ratacesc de fiecare data cand doresc evadare de cotidian.
Multumesc tuturor care fac sau au facut parte din viata mea si mi-au facut cunoscute cele mai frumose trairi launtrice precum prietenia, dragostea...

Niciun comentariu: