Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

29 iulie 2007


Domnisoara, ce spuneam de speranta si de puterea ei? Nu indrazni sa te lasi batuta niciodata, doar cei slabi de inger fac asta, renunta la prima infrangere... tu ai fost conceputa sa lupti si sa reusesti.
Nimeni nu a ascuns ca va fi greu, dar orice lucru cu adevarat frumos si important se obtine dupa multe pierderi si cu multa munca... si mai ales dupa multa lacrimi si deziluzii. Important e momentul de final, cand vei privi in urma si vei fi mandra de ce ai realizat.
Acum, fetita neastamparata... lasa-ma sa-ti spun un secret, insa ramane intre noi. Stii ca cea mai importanta realizare care o poate avea o persoana sunt persoanele iubite?... cele care nu te vor parasi niciodata, persoane pentru care nu ai ezita sa renunti la tot ce ai mai de pret pentru a le vedea fericite.
Acum observi ironia? Esti cea mai fericita persoana de pe pamant, esti inconjurata de prieteni, ai cele mai multe realizari ! Lasa lacrimile pentru cei care vor sa renunte, tu lupta !
Ce? Nu ai numai prieteni? Mereu vei gasi persoane sa te dezamageasca, sa te raneasca, sa iti fure zambetul, dar tu nu le da satisfactie nicio clipa. Priveste pe geam, inca mai sunt fluturi si vor fi atat timp cat crezi in ei, fruntea sus !
Uite, tocmai a trecut un fluture in zbor !

3 comentarii:

Ame Libre spunea...

domnisoara, stii ce inseamna ca pe tine te voi bate daca mai tinzi mult sa cazi in depresie??
iti mai aduci aminte ce ii spuneam lu` valy, lu`mamy(angela) lu` fratiorul meu vesnic singur(eagle`) knd erau tristi??
ZAMEBETUL LA CONTROL TE ROG!!!
ouf,ce-am sa ma fac eu cu voi?! cred ca cu siguranta voi ajunge dentist:*
ai atati oameni in jurul tau care te iubesc, si pun ink foarte mult suflet in a te iubi pe TINE!! ia deschide mai bine ochisorii aia ai tai frumosi!!

lory spunea...

eu te ubesc...speranta moare ultima,remember?...mi-am adus aminte de un vers dintr-un cantec..." adu-ti aminte ca fluturi traiesc doar o zi pe pamant"..ei trebuie sa fie tristi nu noi...noi ne putem bucura de viata 60-70 de ani sau chiar mai mult...trebuie doar sa stim cum sa facem asta..:*...te kiss dulcik,colegutza mea

Anonim spunea...

vreau si io numarul lu sperantaaaaaaaaaaaaaaa