Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

18 septembrie 2007

Changes In My Life


De mult nu am mai scris pe blog si sincer imi era dor! Imi era dor sa-mi impartasesc gandurile cu voi. Acum a inceput si scoala, sondajul care l-am facut pe blog, cred eu, reflecta realitatea. Ma bucur ca a inceput scoala, era inevitabil si imi era dor de colegi. Ma simt bine intre ei si datorita lor parasesc putin problemele din realitatea mea.
Am lasat in urma mea o vacanta nu prea placuta si amintiri amare. A ramas in urma... acum atentia si privirea mea este spre viitor! Nu imi permit sa privesc inapoi!

Inainte de a incepe scoala am fost la mare timp de trei zile. O excursie cu noii colegi de partid pentru ca, mai nou, am intrat si intr-un partid politic[!!!]. La mare a fost o experienta interesanta, grupul a fost distractiv, iar hotelul bantuit a dat fiori unora din noi. Mi-am indeplinit o veche dorinta, sa stau o noapte pe plaja si sa vad rasaritul... si asa am racit asteptand rasaritul care s-a lasat asteptat. Soarele in cele din urma s-a ridicat triumfator, meritandu-se tot frigul indurat.
Si asa a trecut vacanta... ce a lasat in urma nici eu nu imi pot da seama, dar a trecut... Imi pare rau, poate trebuia sa profit mai mult de ea, insa acum scoala e mai importanta.
Vara aceasta mi-am descoperit adevaratii prieteni, persoane pe care le voi sprijini mereu cu toate puterile si care imi sunt mereu alaturi si ma ajuta sa ma ridic. Imediat cu trecerea verii, s-a incheiat si o relatie de zece luni care a lasat in urma cateva suspine, dar nu e rana pe care timpul nu o vindeca.
Au cazut de mult primele frunze, toamna de mult este in suflet, iar scoala a venit cu multe responsabilitati... Da... si oboseala specifica scolii se resimte (deja!). Sunt insa fericita, am cei mai buni prieteni si multe persoane care ma iubesc. E mai mult decat suficient!

Niciun comentariu: