Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

2 octombrie 2009

Aproape studenta...

Cum a trecut vremea si cum m-am trezit deodata aproape studenta... Sunt la distanta de 2 zile de a invata ce imi place, ce am vrut de 6 ani. Insa, acum ma tem. E genul de frica presarata cu nerabdare si entuziasm. Nu stiu ce inseamna facultatea, dar sunt sigura ca va fi bine. Sper, adica.
Imi este dor de fostii colegi, de liceu. Am trecut pe la liceu si mi-am dat seama ca timpul a trecut prea repede ca sa pot respira si simti toata perioada. Timpul asta e nedrept. Foarte nedrept. In curand implinesc 19 ani si nu sunt bucuroasa. Eu sunt un copil, de ce trebuie sa vina timpul sa imi impuna sa devin altceva? Ce e drept, conteaza ce e in suflet.
Experienta de educatoare a luat sfarsit miercuri. Mi-a placut. Ii iubesc pe acei copii. Sunt niste dulci. De acum incep antrenamente in regim intensiv, poate meditatii. Sunt putin ingrijorata pentru ca nu stiu cum voi putea sa fac fata la programul nou, nu vreau sa uit de sufletul meu si sa devin un robotel.
Multe, multe ganduri pentru copilul din mine. Prea multe, poate.
Postez o poza cu puii de oameni de la gradi.

3 comentarii:

the Dj spunea...

nu-ti fie frica... toti trecem prin asta...ai un suflet bun si cald iar Dumnezeu stie asta... increderea in prieteni si in jumatatea ta, nu ti-o pierde...
eu unul, am incredere in tine ca om si ca prieten!
iti doresc tot binele din lume si sa dea Dumnezeu, sa-ti indeplinesti toate visele! numai bine axel!

Axel spunea...

Multumesc. E bine sa mai vezi optimisti din cand in cand. Stiu ca e o perioada de tranzitie.
Si cum ziceai ca te numesti? :)

the Dj spunea...

sunt un prieten vechi...cel putin, asta am in suflet sa cred...dar numele meu abia conteaza :)...dar... poti sa te gandesti la o anumita persoana... din trecutul tau..la un prieten, nu iubit.. un simplu prieten.:) si pentru ora asta, noapte buna! sa ai o zi frumoasa!