Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

16 octombrie 2009

Realitate alb-negru...

Ma oboseste ploaia asta fara sfarsit.
Ma intristeaza tremuratul cateilor adapostiti langa magazine.

Ma deprima cerul atat de cenusiu.

Pacat ca fluturasul meu iubitor de soare nu mai zboara...

Mereu de ziua mea a fost vreme urata!

Mi-e dor de colegi.

Am mai zis ca este foarte frig?

Ce de lucruri deprimante... ce de cenusiu...! E chiar apasator.

Mai tii minte cum e vara? Culorile, mireasma de bucurie?

Tu ai ramas langa mine. Multumesc. Ai tu o culoare a sufletului care ma inveseleste.

In afara de tine... prea putin e ceea ce vreau, prea putin e color.

M-am saturat de nonculori.

Si nu! In mentalitatea mea, o pata de culoare nu inseamna rosul sangelui de pe aleea mea la intoarcere acasa...

Toamna asta e prea trista!

Hai sa o schimbam. Sa o coloram. Sa o inveselim. Vrei?

Niciun comentariu: