Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

16 august 2007

nu intelegi...


Sa iti spun ce gandesc acum? Nu ar fi o risipa de timp? Oricum nu ai intelege. Nu... nu te subestimez si nici nu te consider inapoiat mintal! Doar suntem diferiti si, prin urmare, gandim diferit si simtim diferit.
Ma tem ca nu ai intelege, ca ti-as da pe tava sufletul meu si, la sfarsit, ai strange din umeri nepasator. Poate chiar te vei chinui sa intelegi, dar ma vei dezaproba... si nu! Nu poti dezaproba un sentiment, o emotie! Poti dezaproba doar un gand, o convingere, ceva rational... insa nu ceva ce simt. E ca si cum mi-as pierde identitatea... si e prea debusolant.
Vezi? Nici acum nu ma intelegi...

8 comentarii:

cineva cunoscut... spunea...

am citit majoritatea textelor... imi place felul cum gandesti, te apreciez pentru mentalitatea ta pentruca rar intalnesti persoane ca tine... as putea numio...maturizare. Ceea ce incepe a fi o raritate printre oameni. Ai o minte sclipitoare, sincer mia trebuit sa citesc de 2 ori cateva texte sa le intzeleg sa intzeleg nu ceea ce scrii ci ceea ce gandesti.

Axel spunea...

Pentru Cineva Cunoscut: Multumesc mult...conteaza pentru mine, insa te cunosc? Sper sa imi raspunzi. :)

Anonim spunea...

ma cunosti...

Axel spunea...

Si cine esti? :D :)

Anonim spunea...

un baiat :D

Axel spunea...

Si acela ar fi....? :D

Anonim spunea...

imi place sa fiu...misterios:P

Axel spunea...

Bine :)